قصص سكس بنت الجيران الشرموطه هايجة

Share
Copy the link

قصص سكس بنت الجيران الشرموطه هايجة جدا مع ابن البواب المراهق ينيكها ويمتع كسها الهايج بكل الاوضاع في كسها الضيق خلفي وامامي صعب جدا .

قصص سكس ساخنه جدا نيك من ابن البواب العنتيل مع سكان العماره شرموطه تعشق الجنس والنيك تمص زبه وتتناك بقوه في كسها الجميل جدا .

قصص سكس بنت الجيران الشرموطه تتناك من طه ابن البواب المراهق يفشخ كسها باوضاع مثيره جدا .

 

قصص سكس
قصص سكس

الجزء الأول​

(انا طه محمد الحسن عندي 16 سنة دبلوم زراعة و عايش مع ابويا و امي و اختي ف عمارة ابويا بيشتغل فيها بواب من و انا عندي 5 سنين و نبدا القصة)
ابويا: راجل من الارياف عنده 37 سنة راجل شديد و جدي ف كلامه و بحبه جدا لانه ضهري ف الدنيا)
امي:من الارياف بردو و اتجوزت ابويا و هي عندها 19 سنة و وقت القصة عندها 35 صغيرة و وصفها هيجي مع القصة)
اختي:حسناء عندها 13 سنة بنت جميلة من صغرها عيونها لونها بني غامق و شعرها اسود
انا شاب اتولدت ف عمارة ابويا و امي بيشتغلو فيها من زمان و عايش حياتي عادي ما بين المدرسة و ما بين شغل العمارة ابويا مش بيعمل حاجة تقريبا غير انه يقعد مع البوابين الي حوالينا و يشرب جوزة و بس امي بتجيب طلبات للسكان و انا بساعدها و شغلي تنضيف عربيات السكان و عايشين كلنا ف اوضة صغيرة يدوب فيها سرير ابويا و امي بينامو عليه و انا و اختي فارشين ف الارض و بوتجاز صغير و دولاب خشب و تلاجة.
ف يوم كنت مخلص مدرسة و مدرسة الزراعة معروفة بالمشاكل و العيال البلطجية و ابويا كان ديما يحذرني اني اتعامل مع حد و اروح ف حالي و ارجع ف حالي..و انا راجع من المدرسة كنت شفت مدام اميرة شايلة خضار و فاكهة و واقفة قدام باب العمارة بتنادي علي حد يطلعلها الطلبات ف انا جريت عليها و خدتهم منها..
(مدام اميرة 38 سنة ست بمعني الكلمة عبارة عن ملكة جمال طويلة شوية بتاع 173 سنتي و وزنها مثلا ف حدود 85 كيلو بس زي متقول كلهم ف طيازها مليانة و بارزة لورا و مرفوعة كدا حاجة خيال ولا بزازها عبارة عن شمامتين شهد ست ميلف بجد و عندها ولد و بنت امير 14 سنة ف اعدادي و اخته سلمي ف ثانوي عام بس زي امها جامدة)
المهم جريت عليها و خدتهم منها…
مدام اميرة:ازيك يا طه عامل اي و اخبار مدرستك?
انا:******* بخير و المدرسة كويسة يدوب لسا مخلص مدرسة و انا جاي شوفت حضرتك شايلة الحاجات جيت جري
مدام اميرة:تسلملي يا عسل طلعهم فوق و حطهم قدام الباب و انا جاية
انا:عنيا يا مدام

العمارة 6 ادوار و كل دور شقتين و مدام اميرة قاعدة ف الدور التالت و العمارة مفيهاش اسانسير و بعد ما طلعتهم و انا نازل كانت هي طالعة و بزازها بتتهز انا شوفتها برقت كانو عبارة عن جيلي بيتنطط المهم هي خدت بالها و ضحكت
مدام اميرة:خد يا طه هاتلك حاجة حلوة
انا:كتر خيرك يمدام
سبتها تطلع و انا نزلت درجتين و وقفت ابص علي طيازها عبارة عن مهلبية و عايزة تتاكل و هي بصت عليا لقتني متنح ف طيازها فا ضحكت و قالتلي
مدام اميرة:بقي قول ل امك تطلعي عشان عيزاها يا طه
انا:حاضر يمدام
و نزلت الاوضة مكنتش حد جوه و عبقال ما قعدت و شربت مية كانت امي جاية و معاها طلبات ف ايديها و كانو كتير
انا:كنتي فين ياما و بتوع مين الطلبات دي كلها؟
امي:بجيب طلبات يعني بلعب دي بتوع الست محاسن *** يهدها كل يوم كدا مبتشبعش طلبات
انا:هاتي اساعدك ياما و اطلعهم معاكي
امي:انت لسا جاي دلوقت ولا من بدري؟
انا:جيت من شوية ياما كانت مدام اميرة معاها طلبات طلعتهالها و قالتلي انها عيزاكي تطلعيلها
امي:ماشي هطلعلها بالمرة انت كلت ولا احطلك تاكل؟
انا:انا هحط لنفسي ياما متشغليش بالك هو ابويا فين؟
امي:قاعد مع عمك سالم ف العمارة الي جنبينا
انا:ماشي ياما انا هحط اكل و اتفرج ع التلفيزيون شوية
و امي راحت طلعت الطلبات لل ست محاسن
(محاسن عندها ٤٥ سنة و عندها ولدين و بنتين علياء ١٨ و هدي ١٥ و محمد ٢٤ و دا مهندس بترول و شغال برا و بيجي كل سنة ٥ ايام يقضيهم مع امه و اخواته و يرجع تاني و احمد ١٣ اخر العنقود)
المهم انا حطيت اكل لنفسي و قعدت اكل و اتفرج ع التلفيزيون علي فيلم كان شغال ل احمد حلمي و شوية و ابويا جه و سال علي امي قولتله انها بتطلع طلبات ل الست محاسن و هتعدي علي مدام اميرة عشان قالتلي انها عيزاها و قعد و عمل الجوزة و شدله نفسين تلاتة
ابويا:عايزك بعد ما تخلص اكل تروح تمسح عربية استاذ منتصر و عربية الحاج حسن
انا:حاضر يابا
كلت و خلصت و قومت مسحت العربيات زي م ابويا قالي و قعدت قدام باب العمارة شوية و بعدين روحت اجيب اختي من المدرسة و بعدين دخلت عملت كوباية شاي و قعدت قعدتي المفضلة قدام باب العمارة اتفرج علي الحريم الي معدية و البنات الي طالعة من المدرسة و لمحت بعيني سلمي جاية و لابسة لبس المدرسة جيبة و قميص و الشنطة علي ضهرها المهم قومت اكلمها
انا:صباح العسل علي قمر العمارة
سلمي:صباح اي يبني الساعة ٢ العصر و قاعد كدا ليه؟
انا:قعدتي الملضلة م انتي عارفة كوباية شاي و قاعد مستني الحلويات
سلمي:  انت فايق و رايق النهاردة
انا:و اهو مين يشوفك يقمر انت و ميكنش رايق
سلمي:ثبتني انت كدا؟ طيب المهم عامل اي ف المدرسة؟
انا:كله تمام و زي الفل المهم مش هتيجي تشوفي السطح بينقط مية لي
سلمي:مهو صاحب السطح لو يبطل يبص ع الستات الي رايحة و جاية و يحترم نفسه هكسرله الحنفية
انا:ليه دا اهون عليكي اعيش من غير حنفية
سلمي:عشان تحترم نفسك شوية
انا:طب اي مش هنشوف السطح ولا اي
سلمي:مش هعرف عشان امي رنت عليا و انا جاية و قالتلي متتاخريش
انا:دا هي ٥ دقايق بس يا قمر
سلمي:ال٥ دقايق بتوعك ب ساعة انت مبتشبعش
انا:و هو في حد يشبع من القمر يا قمر
سلمي:بس بقي بتكسف
انا:اسبقيني انتي علي السطح و انا هحصلك حالا يا بطل
سلمي:متتاخرش عشان مش عايزة اتاخر
انا:هواا

و طلعت سلمي و انا دخلت وراها بشوية و لسا هطلع لمحت باب الاوضة مقفول رغم ان ابويا و اختي جوه و الباب مش بيتقفل غير بليل لما نيجي ننام؟
رحت نحية الاوضة و لسا هفتح الباب(الباب قديم فا متكسر و فيه خروم كتير تخليني اشوف الي جوة الاوضة) رحت بصيت من خرم ف الباب و لقيت منظر عمري ما كنت اتخيل اشوفه؟؟ طب ازااااي؟
لقيت ابويا نايم علي ضهره علي السرير و رافع الجلبية لحد بطنه و مطلع زبه من الكلسون(ابويا زبه كبير حوالي ١٨ سنتي) و مخلي حسناء تمسكه و كانها بتضربله عشرة
انا شوفت المنظر دا و حسيت اني هيغمي عليا ابويا يعمل كدا مع اختي الي هي بنته كمان؟ طب ليييه؟ و ببص تاني لقيته جابهم علي ايديها و خلاها تغسل ايديها و بعدين عطاها ٢ جنيه و قايم عشان يطلع برا روحت انا بسرعة طلعت جري علي السلم من غير ما حد ياخد باله و انا طالع بفكر لي ابويا يعمل كدا و مع مين مع اختي؟ د انا كل يوم بسمع صوته هو و امي و السرير رايح جي
محطتش ف دماغي و طلعت و انا طالع السطح لقيت باب شقة بيفتح و علياء طالعة بكيس زبالة و شافتني سلمت عليا
علياء:ازيك يا طه عامل اي؟
انا:ااا انا كويس يا استاذة علياء حضرتك عاملة اي؟
علياء:يبني انا مش قولتلك ميت مرة متقوليش استاذة انا زي اختك الكبير و بعدين دول فرق سنتين يعني مش حوار المهم رايح فين كدا ؟
انا:ااأا طالعع فوق السطح اشوف سلك الاشارة بتاع التلفزيون باين عايز يتظبط
علياء:اممم و هو انت مبتعرفش تعمله لوحدك ولا اي و ضحكت
انا خوفت لا تكون شافت سلمي و هي طالعة الاول
انا:قصدك اي ؟
علياء:لا مقصديش حاجة يخويا روح اطلع
انا: طيب عن اذنك
وانا طالع دماغي عمالة تودي و تجيب هي تقصد اي ؟ تكونش شافت سلمي و هي طالعة قبلي؟ يلا انا هشغل دماغي لي زي ما تيجي تيجي و طلعت السطح و طبعا السطح فيه اوضتين فوق واحدة بنربي فيها فراخ بتاعتنا و التانية اوضة صغيرة فيها سرير خشب بس و مرتبة مقطعة المهم دخلت الاوضة لقيت سلمي مستنياني
سلمي:هو دا الي هواا مش هتاخر
انا:هو انا لحقت دا بيني و بينك دقيقة انتي طلعتي و انا بعديكي و بعدين هنضيع الوقت ف الكلام الفاضي دا تعالي انتي وحشاني اوي
و حضنتها و بقفش ف طيزها من ورا الوسط و ببوسها ف خدها اليمين و بعدين الشمال و بعدين نزلت علي رقبتها ابوسها و الحسها و هي ااه لسانك بيدوبني يا حبيبي اااه و نزلت علي بزازها الي ف حجم الكمترة و بقفش فيهم من فوق الهدوم و لسا بلحس رقبتها و بعدين طلعت علي بوقها ابوسها و ادخل لساني و اشفط لسانها جوة بوقي و امصه و اخد ريقها و ايدي التانية بدعك ف كسها من فوق الاندر لونه بينك و كان مبلول و هي اااه كمان خليني انزل عسلي و تلحسه اههههه براحة ادعك براحةة عشان خاطري ااااه هقع اسندني و سندتها و بدعك ف كسها جامدد لحد ما حسيت ب بلل جامد ف ايدي ف عرفت انها جابتهم و حوشت ايدي من علي كسها و قعدت الحسها قدامها و هي تبصلي بنظرة جامدة بعيونها الخضرة و بعدين قعدتها علي السرير و نزلت البنطلون شوية و طلعتلها زبي من الشورت و خليتها تمسكه كانها بتضربلي عشرة
انا:اااه ايدك ناعمة قوي و حلوة يا حبيبتي
سلمي:زبك كبير اوي جايبه منين دا و ضحكت

انا:عشان اكيفك يا قمر
و قومتها خليتها تفتح زراير القميص و كانت لابسة براا بينك جميل خليتها تطلع بزازها و دخلت زبي بين بزازها و قعدت انيك بزازها و شادد وشها بين ايدي ابوسها ف بوقها و سرعت ف نيك بزازها عشان اجيب بسرعة لحد ما خلاص هنزل رحت بعدت عنها و جبتهم علي الارض و فجاة و انا سرحان ف المتعة سمعت صوت بيقول
بتعملو اي يا حلوين؟