قصص سكس عمر ينيك جارته بعد الطلاق من جوزها

Share
Copy the link

قصص سكس عمر ينيك جارته بعد الطلاق من جوزها الشرموطه هايجه في الشقه تجيب جارها عمر ينيكها ويكيف كسها باوضاع مثيره جدا علي السرير عريانه جسمها فاجر ومحرومه .

قصص سكس عمر ينيك جارته الفرسه طياز كبيره جدا بيضاء مولعه نار مع جارها العنتيل يمتع كسها وطيزها .

قصص سكس مثيره جدا جارتي المطلقة تعشق النيك في كسها الهايج تركب علي زبه وتمتع كسها .

 

قصص سكس عمر
قصص سكس عمر

 

شاهد القصة .

 

اسمي عمر وعندي ١٨سنه وكنت ساكن جديد ف العمره وحده جرتنه اتعرفت ع امي وكدا واصحانه عليهم وكنت هيا عندها حولي بتع ٣٠سنه ومتجوزها واسمها هاجر كنت ديما تهزار معايا لما بكون قعد ف البيت وبعد شهر تعرف لقته بقت تدخل البيت عندنا بلبس بيت ويبق مسك ف جسمها وساعات بدخل لبسه حلبيه بيتي ومتكنش لبسه البرا وصدره يبق ديم مرهرت اوي وانا بصراحه بكون هيج اويي عليها بس مكنتش اعرف اتكلم معاها ازي ومره امي قولتي قوله لي هاجر هاتي الحاجه اللي امي قالتي عليها ورحت خبط ع الباب وفتحت هيا اول مفتحه قولته أمي بتقولك هاتي الحاجه اللي امي قالتك عليها رحت طيب ادخل لما دخلت قلته لبسه قميص نوم احمر وقصير لحد الربه وجسمها كله بين فيها وانا بقت مبحلق عليها وجسمي سخن اويي وهيا دخلت المطبخ تجيب الحاجه ورحت صوتت اكنه اتخبطيت ورحت دخلها قوله ف حاجه قالتي لا رجلي بس اتلوحت قوله الف سلامه عليكي ورحت سنده عليا وقالي خد اي الكيس دا لي امك قولته طيب انتي كويسه قالتي الحمد لله وهيا سنده عليا بيدها وجسمها كله ابيض وصدره بين كله وكان كبير وانا مبحلق ف صدره اويي وهيا لحظت ورحت قولته اوديكي فين قالتي الصاله قولته طيب تع ورحت حطيت ايدي ع وسطها والايد التانيه مسك أيده وسنده وبخرجه وانا جسمي ولع وزبي بق خالص هيقع البنطلون بس مكنش بين عشان كنت لبسو جيزان ورحت عاملت عليا اكتر وصدر بق لز ف جسمي وانا ايدي بحساس ع وسطها وهيا تقولي انت بتعامل قولته هشش ورحت بسيه من بوقه وهيا تبوس ورحت احطط ايدي ع صدره وقفش وصدره كان وري اوي بقت هيا تسيح اكتر وتمص شفتي وانا أمص شفتها ورحت محساس ع جسمها وصربته ع طيزه وبعدين لقته بتبعدني بتقولي يله نزل الحاجه لي امك ورحت نزل جري وبقت خايف تحكي لي جوزه أو لي امي وبعدها بي يومين كنت نايم ف الاوضه وانا عتي أن بنام ب البوكصر ف هيا نزلت تعقد مع امي بتقوله ف حد معاكي قله مفيش غير عمر نايم جوا ورحت قولته عوزه مش نزل الشغل امي قالته لا انهارده وخد اجازه وهاجر قالته مشي كنو عاملين يتكلمو مع بعض ف هاجر بتقولي لي امي هيا قوضت عمر عشان عوزه يعاملي حاجه ف الكمبيوتر طلما هوا قعد انهارده من الشغل امي قالته اوضتو اهي ف أمس نسيه خالص أن بايم ب البوكصر وهاجر دخلت عليا وكان بتعي وقف وانا نايم ف رحت قفله الباب وجت علي السرير وحطط أيده ع زبي هوا وقف ع الآخر ف عجبها رحت مطلع من البوكصر وهيا بتمسكو انا صحيت قولته انتي بتعاملي اي قالت بص كدا انا عوزك فوق ف الشقه مستنيك هطلع وانت تجي وريها وفعلان هيا طلعت وانا لبست وقولت الي انا طلع عند هاجر امي قالتي مشي وبعدين لما طلعت المراي الباب كان مفتوحه حته صغيرها روحت دخلت قلته لبسه الاندر سكري والبرا بينك بس ورحت جيت من وراها وحضنته وحطط ايدي ع وسطها وبمص رقبته وهيا تقولي اي الدلع انا جوزي مش بيدلعني كدا يعمر قولته يقلب عمر انا نفسي من اول يوم شوفتك فيها عشان ادلعك اكتر من كده وبحساس ع جسمها كله واقفش بزازها كنت ملبن اوييي وزبي بيحك فطيزها.

وافضلت اعك ف جسمها كله وانا من ضهرا وبعدين قلت وشه وبقت تمص شفيفي وانا أمص شفتها وضرب عطيزها ورحت شاليه وخده ع الاوضه وانا عامل اكل فشفيها ونمت ع السرير وفضلت ادعك فيها اكتر من نص ساعه وبعدين بدخلو فكسها جوزها رن عليها وقاله انا جي ف الطريقة ورحت قيمين ولبست ونزلت وهيا فضلت تشتم فجوزه تقول ابن متناكه اللي جيبو بدر انهارده لي وبعدين نزلت وقعد هوا طلع سلام عليا وقالي انا عوزك تعاملني انزل حاجات من ع النت كدا طيب خلص اطلع وانا هجي وروك راح قالي يلا دلوقتي وخدني وطلعت معاه وقفت بعد كدا عشان عامل نفسي محترم بق وكدا وبعدين دخل وهاجر تقولي ف حد معاك ياحمد قاله اها دا عمر جرا اللي تحت قالت اهلا وله اكنه تعارفني وله انا اعرفه ودخلت وهيا دخلت لبست حاجه وسعه وكدا وبعدين قالي تع ودخلته قولت النوم عشان اوريه ينزل ازي وقعدنه ف الاوضه شغل الكمبيوتر قولتو بعد ازنك ادخل الحمام قالي اتفضل وانا دخل الحمام مراتو دخلت قبلي عشان الحمام كان بيعد عن الاوضه ف مشفهش وهيا دخله ولما دخلت الحمام مصتي زبي بتقولي انا مش هسيبك انهارده غير لما دخلو فيها وتنكني ف كسي ورحت خرج وقعدين وهيا عاملت شاي بس هوا شرب الشاي عامل يصقت قولتو انت شكلك عوز تنام انزل انا وجيلك فوقت تاني رح قالي لا لا خليك وهاجر معاك اهي وريها قولتو ماشي وهوا لقتو راح ف النوم وهيا كنت عامله تعلب ف زبي واول شافت أن نام ورحت وخدني ودخلنه الاوضه التانيه وفضلت تمص زبي جامد ورحت قلعت وانا قلعت خالص ونمت ع السرير وهيا بقت فوقيه ودخلت زبي ف كسها كان ضيق اوي تقولي اها زبك تخين اويي ع كسي فضلت انيك فيها بتع ربع ساعه وجبتهم ع وشها وبعدين مصت بتعي شويه ورحت لبس ونزل بس كان يوم جمد اويييي وبعدين بق كل اسبوع نعامل مره او مرتين.