قصص نيك مصري خالتي الشرموطه تعشق الجنس

Share
Copy the link

قصص نيك مصري خالتي الشرموطه تعشق الجنس تمارس النيك مع ابن اختها الصغير يمتع كسها وطيزها الكبيره بكل الاوضاع الساخنه ويرضع بزازها الكبيره جدا.

قصص نيك مصري ساخن جدا خالتي الهايجه تعشق النيك في كسها وطيزها الكبيره جوزها مسافر تتناك من ابن اختها العنتيل يمتع كسها بكل الاوضاع.

قصص نيك مصري ساخنة جدا شاهد الان علي موقعنا يعرض لكم اليوم قصص نيك مصرية.

قصص نيك مصري
قصص نيك مصري

القصه.

 

مرحبا انا عضو جديد عندي قصه ليكم يآرب تعجبكم القصه خياليه من تأليفي القصه دي موسمين عن جد و هي ١٥ جزء كامل هكمل لو عجبتكم بدون لايك او اي شيء بس تكتب رايك في القصه اتمنى من مسؤول المجموعة يوافق عليها طولت كثير يلا استمتعوا :
القصة دي مش حقيقي انا ولد عمري 15 سنة. ابويا و امي راحو السعوديه المهم ماما قالتلي هتعقد مع خالتك 6 شهور معلومات خالتي معندهاش عيال المهم روحت مع امي عند خالتي و كنت فرحان الصراحه عشان بحب اقعد مع خالتي ماما بتهزر مع خالتي بتقولها هتربيه من اول وجديد بتهزر خالتي ضحكت و قالت طبعا المهم سفرو بعدها بي ساعة لقيت خالتي جايه و معها حاجه كده في شنطة سوده و طلع منها صوت غريب ادتهاني و قالتلي أفتح الشنطه انصدمت لقيت فيها بامبرز وببرونة وحاجات وهدوم بتاعت اطفال و بوتي لسا هسال اه ده بدات تقلعني وتلبسني البامبرز و الهدوم وكنت محرج جدا و بتقولي عشان البيبي مينفعش يقعد كده يا قلب خالتو وانا في وسط الصدمة بسال ايه ده قالتلي بص بصراحه انا معنديش عيال ونفسي أخالف بيبي فأنت هتبقا البيبي بتاعي يلا نام دلوقتي وبكره هتعرف نظام حياة البيبي :

: بعد ما قالتلي خش نام ونا لسا مصدوم ومش بتكلم لقيتها بتشلني ودخلت الاوضة لقيت في سرير اطفال و العاب حاطتني على السرير ونيمتني ومشيت وأنا لسا مصدوم بعد شويه فوقت و بدات افكر في اللي حصل و مش عارف أنام من البامبرز خالص قومت عشان ادخل الحمام لقيتها افلقه بل المفتاح مكنتش عارف اعمل ايه كنت ماسك نفسي بل عافيه لحد عملت بببي في البامبرز خالتي كانت نايمة ونمت وانا كده صحيت افتكرت الموقف مع الريحه و اقعد اعيط لقيت خالتو جت وبتشلني و طبطب عليا وقالت يلاه نشوف البامبرز يا حبيبي خالتو لقيتها بتحط صوبعها في البامبرز وضحكت قالتلي أنت عملتها فعلا وانا بعيط و مكسوف وبقولها معلش و بعيط قالتلي معلش ليه انت بيبي ده الطبيعي انك تعملها في البامبرز قالتلي يلا يا قلب خالتو عشان اغيرلك البامبرز بعد كده هقولك على القواعد فأنا استغربت منها قالتلي أنا ماما دلوقتي و بعد كده تقولي يا ماما شلتني وحططتني على طرابزة التغيير كانت اشتريتها وبدأت تقلعني وشافت البلبل وانا بدات اعيط من الكسوف قالتلي أنت بيبي وانا ماما يا قلبي مكسوف من ايه المهم شافت البامبرز وضحكت قالتلي أنت مليت البامبرز وضحكت بدات تنظف بل المناديل بعد كده قالت لا مش هينفع خدتني شلتني على للحمام و عماله تخبط على طيزي حاطتني على الخوض وبدأت تغسل بل الصابون خلصت طيزي ودخلت على البلبل قومت أنا قفلت رجلي و مكسوف قامت قالت بعصبيه يا بيبي أنا ماما وانا فتحت رجلي من الخوف بدات تدعك تنظف بعد كده شالتني وخرجت من الحمام حاطتني على السرير ونيمتني ولبستني البامبرز الجديد وانا بعيط بقولها فين البانطلون يا ماما قالتلي أنت هتعقد بل بامبرز بس عشان يبأ اسهل عليا اغيرلك.

البامبرز وشوفوه قالتلي القواعد قاعده رقم ١ ملكش اكل غير من حته واحده قومت سالتها منين ضحكت وهزت صدرها ولمسته بايديها وقالتلي من صدر خالتو يا حبيبي انا انصدمت وقالتلي هتاكل شوية حاجات خفيفه كده قاعده رقم ٢ ممنوع الكلام مفيش بيبي بيتكلم لسا هتكلم قالتلي قاعده رقم ٣ لما تعمل بببي في البامبرز عيط وانا هعرف انك عملت قاعده رقم ٤ طلعت سكاته من بتا.عت الاطفال دي تبفا في بقوك يا حبيبي ماما لو عاوز ترضع تعال وحساس على صدري عشان اعرف انك عاوز ترضع وهرضعك رقم قاعده رقم ٥ ممنوع المشي انت هتسحف أو أنا هشيلك رقم سته هتنام في حضني أو في السرير بتاعك قاعده رقم ٧ ممنوع استخدام الحمام انا ملبساك البامبرز عشان تعمل فيه بببي متتكسفش واعملها فيه رقم ٨ عادي اني اشوفك عريان أو أشوف البلبل بتاعك أنت بيبي وأنا ماما عادي خلصت القواعد.